träningspass 2013, BCAA, always strive to become the strongest version of yourself, biceps, deadlift, hårt, marklyft, rygg, stark, stark kille, starkare, svettas, träna, träning

Ryggmördar-pass!

Hej på er!
Shit vilket rygg-och-bicepspass det blev idag. Som "tur" var blev det inga marklyft
idag. Tänkte köra maxningar och faktiskt filma det men det var alldeles för mycket
folk och man fick aldrig tillgång till någon stång. Så det blev att göra lite annat istället,
vilket räckte! ;)
 
Jag har börjat svettas grymt mycket nu. Vet ej vad det beror på riktigt, har en teori att
jag har börjat att köra många övningar med en hand i taget, vilket resulterar i att jag 
anstränger mig under en längre tid. Såklart har det blivit varmare i gymmet också nu
när det är varmt ute men jag tycker inte att man märker en så stor skillnad. Kan ju
bero på att man hade lite mer "isolering" under vintern, hade man tränat i den här kroppen
för några månader sedan hade man kanske frusit arslet av sig! ;)
 
Känns konstigt att man kommer ha en ledig dag från gymmet imorgon. Om jag känner mig
själv rätt så kommer det troligen inte bli en dag helt fri från fysisk aktivitet. Blir nog en spring-
tur i skogen på kvällen. För övrigt kan ni se dagens träningspass här nedan! 
 
 
Figur: Dagens träningspass
 
Stay strong!
Stay tuned!