Nu ska här frossas!

Hej på er! 
Jag lyckades ta mig tid att skriva ett litet inlägg! blev dock senare än väntat.
Lagade lite tacos nyss, eller lite och lite...blev 1 kg köttfärs så jag kan 
äta tacos i imorgon också om det skulle vara så.. ;)
 
Figur: 3 feta taco-bröd fyllda med massa gott! 
 
Innan jag lagade mat var jag ute och sprang en vända, kändes riktigt bra.
förra gången sprang jag på 22:50 på 5 km men den här gången gick det 
ganska mycket fortare...Sprang på 21:45! Jag är själv förvånad att jag har
lyckats förbättra mig så fort, det är nytt personligt rekord. Förra året sprang
jag samma bana på 22:40 som bäst, och då hade jag sprungit banan minst 
15 ggr. Dagens löptur var min 4:e i år så jag kanske har en chans på under
20 min i år.
 
Blev inget recept på risifruttin (isch) eftersom jag aldrig tog mig tid att göra
den. Blir kanske imorgon, tills dess....
 
Stay strong!
Stay tuned!