träningspass 2013, Drag, chins, marklyft, pull-ups, pullday, träningspass

Första tentan avklarad!

Hej på er! 
Ber om ursäkt att jag inte har skrivit nå inlägg på några dagar. Det har helt enkelt varit fullt
upp med plugget, sista rycket nu. Kommer köra så länge jag kan ikväll, jag är en sån
som inte gillar att slänga in handduken när man fortfarande har en chans att klara något.
Nog för att det ser ganska dystert ut just nu! ;)
 
Tentan var mellan 8-12 idag, efter det drog jag direkt till gymmet. Var bara tvungen att få
känna på vikterna igen. Tre gånger i veckan är alldeles för lite för mig, jag längtar till varje gymdag nu.
Å andra sidan kanske det är bra att jag tar det lite lungt, det får mig att inse hur mycket
jag älskar styrketräning.
 
Figur: Dagens träningspass, blir inte svagare i marken i allafall! :)
 
Ska försöka hålla bra frekvens på mina inlägg nu, ska verkligen försöka få upp ett
inlägg om dagen. Det är i allafall vad jag eftersträvar, och då ska det inte vara helt
värdelösa inlägg där jag skriver om värdelösa saker. Imorgon kommer tex ett tips på
hur ni kan göra hemmagjord risifrutti (isch), åt det idag. Förvånansvärt gott måste jag säga.
Tills dess....

Stay strong!
Stay tuned!