Vart är mänskligheten påväg?!

Hej på er! 
Hade sista tentan idag (som gick skit) och efter den drog jag en sväng till gymmet för
att köra lite ben! yaaaay! eller hur? :P
 
I allafall så slog det mig...VAD GÖR MÄNNISKORNA PÅ LÖPBANDEN?! jag menar,
det är en underbar dag att vara ute i friska luften och så står de på ett tråkigt löpband?!
Jag kan i och för sig förstå de som springer på löpbandet till viss del, det kan ju vara
lite hala fläckar på vägen som man kan slå sig på ajajaj... :(. Men de som går?! det "går" 
ju lika bra att göra det ute, eller? jobba på brännan inför påsken liksom....
 
Så ibland undrar jag faktiskt om våra ideal går i rätt riktning, idag ska nästan all träning göras
inomhus...alla bodypump-pass och allt vad det är ska göras i coola lokaler, helst med discomusik
till.... Det vore ju kul om någon startade ett utegym där man gjorde det mesta utomhus,
affärsidé kanske? erbjud allt som ett vanligt gym erbjuder PLUS att du får friskt luft på köpet!
 
Nu kanske jag är lite negativ, men jag kände att jag behövde skriva av mig lite. Lite terapi från
min sida ;). Jag tänker i allafall gå ut och njuta av det underbara vädret idag, det är ju inte så 
ofta man får sånna chanser. :)
 
Här nedan kan ni se dagens träningspass. Gick inte alls bra, hade ätit alldeles för dåligt innan.
Har bara mig själv att skylla. Men jag delar ändå med mig av träningspassen för jag vill visa
att jag också kan faila ibland (tro det eller ej ;))
 
Stay strong!
Stay tuned!
 
#1 - - anonym:

jag har en fråga angående dina pass. vikterna du skriver, tex knäböj, är det med eller utan stången inräknat?

Svar: Inte för att låta arrogant nu men... Klart att den gör! :P den borde alltid räknas med.
Simzore