träningspass axlar, bröst, triceps, träning, träningspass

Dagens träningspass!

Hej på er! 
Vart ett grymt jobbigt träningpass idag med många övningar. Som jag har sagt innan så gillar jag inte
att köra så många muskelgrupper på samma dag utan istället riktigt fokusera på en, max två.
 
Idag var det en pressdag, dvs triceps, axlar och bröst. Jag visste innan att det skulle bli ett tufft pass
så för första gången tog jag en riktig PWO (Pre Workout). Fick låna Jack3D av brorsan och den 
gav en riktig kick måste jag säga. Fick ett grymt fokus och ett grymt pump, för er som är trötta
på gymmet är denna produkt att rekommendera. Den hade även en god smak och var förvånansvärt
stark.
Klicka på bild för att se info!
 
Passet gick alltså ganska bra och alla övningar kan ni se här nedan. Imorgon kommer troligtvis en uppdatering.
 
Stay strong! 
Stay tuned!