Allmänt gym, hak, hemma , spel, säng

Äntligen hemma!

Mitt gamla pojkrum har förvandlats till flickrum! // Tog en bild på gymmet HAK // brorsan som spelar lite WII :)
 
Hej på er! 
Äntligen har jag kommit hem till mitt kära Dalarna. Var nästan tre månader sen senast så måste erkänna
att man har fått en del hemlängtan. Dock så har inte så mycket förrändrats här uppe, det mesta är sig likt.
Var en sväng till gymmet idag också, till HAK som det heter. Ett riktigt skönt källargym där man kan släppa
loss! ;) Där spenderade jag hela förra sommaren och det var riktig kul att komma tillbaka, lite nostalgi helt
enkelt! ;)
 
Förrutom att vara på gymmet så har jag såklart träffat familjen som jag har saknat väldigt mycket, nu kommer jag stanna här över påsken och försöka hålla dieten så gott det går! det kommer bli tufft men det är bara bita
ihop och ignorera familjemedlemmarnas idiotförklarande blickar när man sitter och äter sin broccoli eller dricker
sin proteinshake.....:P
 
 
Stay strong! 
Stay tuned!