Allmänt, Kost 2013, bilder, kollage, marlagning, mat

Allt ser så gott ut!

 
Hej på er! 
Igår fastnade jag framför ett matlagningsprogram på tvn. Fy vilken tortyr det var! Men jag ville 
inte byta kanal, så jag satt och typ dreglade och önskade att jag kunde få äta allt de gjorde!
 
Allting ska ju se så förbannat gott ut! fattar inte hur de lyckas. Även om det är något som låter
äckligt, typ grislever så kan de ändå få det att se grymt gott ut när det väl ligger på tallriken.
 
Som tur är så är det snart påsk och då har jag bestämt att jag ska ha en liten fuskdag. Åker 
hem till mitt kära dalarna också, mina föräldrar har inte firat min födelsedag än som var för 
typ en vecka sen så troligen blir det lite tårta när jag kommer hem! :D
Det gäller att njuta av livet medan man kan, man kan äta allt! bara det äts med måtta...
 
Stay strong!
Stay tuned! 
 
 
 
#1 - - Anonym:

lever e gott...

Svar: Hehe ok, ska jag vara ärlig så har jag aldrig smakat! :P
Simzore

#2 - - bror!:

Och vem är måtta? Varför ska man äta med honom? :)

Svar: måtta är en god vän! han håller dig borta från fetto! ;)
Simzore