Personliga framsteg, träningstips 2013, bodybuilding, fitness

Uppdatering!

Hej på er!
Kände att det var dag att dokumentera hur jag ligger till såhär en och en halv vecka 
in i jobbperioden! har inte fuckat upp helt och hållet men jag kan erkänna att jag inte 
har ätit supernyttigt sedan jag kom hem. Å andra sidan så tror jag inte att jag har ökat
så mycket i vikt, har ingen som helst koll på vikten i nuläget men av spegeln att döma
så ser det inte helt dumt ut.
 
 
Figur: Ny uppdatering, formen håller i sig trots att det känns som man äter hela tiden! :P
 
Nästa vecka känner jag att jag behöver en lite "lättare" vecka, en s.k. deload week,
jag känner mig fortfarande stark men man behöver köra lite lättare då och då. 
t.e.x. kan man minska vikten med 30% , man kan även minska volymen. Detta 
är ett perfekt tillfälle att träna på teknik och kanske testa lite nya övningar!
 
Stay strong!
Stay tuned!