Allmänt skor, träningsmode, träningspass, träningsskort, zalando.se

Nya skor!

Figur: Nya skor från zalando!

 
Hej kära läsare!
Idag var jag och hämtade ut mina nya skor som kommit från zalando. Ska bli riktigt
spännande att testa dem. De ska ju som sagt användas som styrketränar-skor men
nu vill jag istället använda de gråa skorna till vardags så jag vet inte riktigt hur jag ska 
göra! ;) 
 
Figur: modell1, tycker de ser riktigt tuffa ut med snygga detaljer!
 
 Figur: Modell2, Riktigt stabila skor, måste testas i knäböjen!
 
Sitter just nu och väntar på att bror ska ta sig hem från jobbet så att vi kan dra iväg till 
gymmet och misshandla lite skrot! Ska testa modell2 och se hur de fungerar, vi ska träna 
ben idag så det blir perfekt för att testa hur stabila de är. Jag kan redan nu säga att de känns
mycket stabilare än nike-skorna som jag köpte för någon månad sen. min skogarderob
växer snabbt nu, börjar bli dags att slänga ut lite gamla skor. Annars kanske man blir som 
hon på zalandoreklamen! haha, förhoppningsvis inte. Men jag kan starkt rekommendera att
beställa från zalando. 
 
Figur: Trädgården hemma!
Bror kommer från jobbet om 30 min, kanske man skulle ta och lägga sig med en filt på
gräsmattan? det ser väldigt lockande ut! :)
 
Vad tycker ni om skorna? vilka ska jag använda på gymmet? :)
 
Stay strong!
Stay tuned!