Allmänt, kosttillskott anabolic bolt, kosttillskott, omega-3

Jobb o jobb!

Hej på er!
Nu är det bannemej dags att skriva ett inlägg. Gud vilken dryg helg det har varit,
har gått upp 04:15 och kommit hem från jobbet 18:30. har varit så slut att jag inte
ens kunnat hålla ögonen öppna när jag kommit hem! 
 
Nu ska jag iväg och jobba om en timme igen men tänkte skriva lite snabbt om vad
som har hänt (förrutom jobbet ;)). Tränade bröst idag, kändes riktigt bra, blev dock ett
ganska snabbt pass. Hatar att stressa igenom ett styrkepass, man ska ha en lista på
övningar som ska göras och sen är man klar när man inte har några övningar kvar!
idag fick jag skippa två övningar pga tidsbrist :(.
 
Figur: Nytt i arsenalen!
 
Fick hem lite nya kosttillskott från gymgrossisten igår, ska bli riktigt spännande att prova
dem, speciellt Anabolic Bolt som ska tas efter träning. Innehåller en blandning av olika 
"finare" produkter som vitargo och optipep. Det dåliga är att det står att man ska ta 45 g
pulver med 2,5-3 dl vatten, men man vet inte hur mycket 45g pulver är. Står alltså inget på
själva burken men på hemsidan står det som tur var att 45 g är ca 1 dl, så då vet ni! ;)
 
Jag var tvungen ett ta en bar efter träning för att se hur de smakade. Riktigt goda! valde 
smaken nutty peanut som smakade som snickers, dock inte lika mycket jordnötter men
det är nog bra det eftersom fetthalten skulle öka då. Konsistensen är lite sträv enligt mig 
men goodlife barsen är de enda proteinbarsen som jag har hittat som kostar under 10 kr
och det är bra kolhhydr.-protein-fett-förhållande (ratio). Faktiskt bättre än vissa bars som
är mycket dyrare.
 
Köpte även smartsupps omega-3, har exakt samma innehåll som star nutritions omega-3
men för halva priset, helt sjukt tycker jag! 
 
Fick precis ett sms från posten att mina skor från zalando har kommit. Hinner dock inte 
hämta ut dem idag. Får bli imorgon, det ger mig ännu en orsak att skriva ett inlägg! ;)
Det var allt för den här gången, hade gärna skrivit mer men ska  åka till jobbet om 
30 min och jag måste äta och dusch innan så hinner inte skriva mer. Vi hörs! kom ihåg:
 
Stay strong!
Stay tuned!