Allmänt always strive to become the strongest version of yourself, jag, stark, stark kille, starkare

Första löpningen!

Tjenamors!
Hoppas att alla har en fin kväll! Själv var jag nyss ute på min första löprunda 
sedan jag kom hem till dalarna. Det gick lite segare än förra gången om man 
säger så! ;)
Figur: Skönt med en liten springtur såhär på kvällniningen!
 
 
Det är dock mycket mer kuperat på den här banan jämfört med den nere i Linköping,
så trots omständigheterna så kändes det ganska bra. En del av mig gillar den 
brinnande smärtan när man springer upp för en riktig mördarbacke, men känslan
av att vara uppe på toppen är ännu bättre.
 
Har troligen gått upp i vikt i helgen, var ju som sagt ute och festade två dagar i rad.
ska därför köra en liten minidiet under typ 2 veckor efter midsommar och försöka hålla 
igång med löpningen.
 
 
Figur: här ska stekas!
 
Nu ska jag lägga mig i solen och soltorka bort svetten. Blir att lägga sig tidigt ikväll,
klockan ringer 04:15 imorgon bitti pga jobb. Ha en trevlig kväll!
 
Stay strong!
Stay tuned!