Allmänt, träningspass always strive to become the strongest version of yourself, bänkpress, stark, tungt, vikt

Blir tokig!

Hej kära läsare! 
 
Sitter just i detta nu och försöker få igång min nya dator men det går inte så
bra! det började med att det redan fanns en användare på den fabriksnya datorn!
som dessutom hade lösenord till sitt konto!? jag ringde support som rekommenderade
att jag bara gjorde en systemåterställning men de kunde inte förklara fenomenet med
den existerande användaren (som hette Emil Svensson).
 
Så jag har setat nu ett antal timmar och försökt att göra en systemåterställning men 
den stannar på 12-13% och supporten visar en lösning som inte går att göra, alternativen
som supporten anger finns inte med på menyn när man gör systemåterställningen osv. 
 
Figur: Dumma dator, det ska bara fungera!
 
AAAAH! Blir galen på sånt här. Det är verkligen det värsta jag vet, speciellt när man är
lite sådär småhungrig också. Man gör allt för att undvika att slå sönder datorfan!
 
Som tur är har jag inte tillräckligt med energi för att hetsa upp mig så mycket. Har jobbat 
mitt sista förmiddagsskift för i år (tack gode gud!). Efter det var det bara att dra till gymmet 
i vanlig ordning. Idag stod bröst på schemat och efter gårdagens personbästa var jag sugen
på att slå PB även i bänkpressen. Var upp och gjorde en femma på 95 kg och jag är osäker 
på om jag har gjort det förrut. Var dock nöjd eftersom det var länge sedan man kände att 
man kunde trycka på riktigt i bänken. 
 
 Figur: Bror körde 8:or på 20 kg, jag körde på 40 kg, båda ökar! 
 
Blev även tunga dips, tyngre än väntat och jag är nöjd!
 
PS: Fick äntligen igång på den nya datorn (tror jag). Får bekanta mig med den ikväll! :)
 
Stay strong! 
Stay tuned!