Allmänt, träningspass 2013, bodybuilding, fitness

Armday!

Hej igen! 
Känner mig produktiv idag, att få in två inlägg på en dag är en bragd för mig 
nuförtiden. 
 
Har varit en bra dag med inte så mycket stillasittande, snarare tvärtom. Var
ner till stranden med småkusinerna och lillbrorsan, de ville inte ligga och sola 
lika mycket som jag ville så det blev lite mer bada än vanligt för min del. Man måste
ju hålla koll på småbarnen å att de inte gör nåt tokigt. Det var väldigt skönt i 
vattnet, avsvalkande men inte för kallt.
 
Sedan var det bara att åka hem och käka lite mellanmål i form av en goodlife
proteinbar. Efter den var man redo att dra till gymmet.
 
Figur: skönt pump på gymmet idag! 
 
På gymmet blev det armar och massa superset. man fick ett enormt pump
och det blev riktigt svettigt! 
 
Nu ska jag titta på film med far och ta det lite lungt, blir även en kebabrulle, det
är ju trots allt helg! ;)
 
Stay strong!
Stay tuned!