Jag ber om ursäkt!

Hej mina läsare,
jag ber om ursäkt för att jag inte har gjort något
inlägg på några dagar.Jag har som ambition och mål att skriva
ett inlägg per dag, minst! Det här inlägget kommer inte innehålla
så mycket matnyttig information men jag lovar att det kommer ett
inlägg imorgon med bra kosttips. Idag har jag varit i skolan till 19:00,
drog sedan hem för att äta, tränade mellan 20:00-21:30 och sedan
var det bara att ta sig hem. När jag väl var hemma insåg jag att jag inte
hade någon matlåda till imorgon så det var helt enkelt bara att ställa
sig vid spisen och laga mat, händig som man är.
 
Sitter nu och försöker ta mig tid att skriva till er och jag är glad att
jag fick ut ett litet inlägg i alla fall. Hoppas ni är nyfikna på vad som
kommer imorgon, för säkerhets skull så bifogar jag huvudingrediensen
i en bild nedan. Kom ihåg....
 
Stay strong!
Stay tuned!
 
Kyckling såklart! what did you expect! ;)