Chicken Wraps!

Hej på er!
nu är ni nyfikna va? det jag kommer visa er idag kommer att revolutionera
ert sätt att se på mat, ni kommer endast tillaga mina maträtter i framtiden!
 
Fast nä, men jag hoppas verkligen att ni provar dessa wraps, grymt goda! 
samtidig som de är nyttiga och enkla att tillaga, tog mig 15 min. Det beror 
ju dock på att jag redan hade förberett kycklingen, det är väl denna som 
tar längst tid (och att man är en händig kar' förstås ;) ). låt oss se på bild hur
jag gick tillväga och beskrivning finner ni under.
 
 
och.....
 
 
så, detta var alltså ett tips på enkel och nyttig mat, om det
är någon som vill veta hur mycket protein, kolhydr. etc. så skriv
en kommentar. Den här måltiden skulle passa perfekt som mellanmål
innan träning, eller helt enkelt som en "lite godare" kvällsmat. Nu har du 
energin så att du kan....
 
Stay strong!
Stay tuned!