Back on track!

Hej kära läsare! 
tiden går fort när man har kul, och när man fyller dagarna med
träning och skola. Kom precis hem från plugget, som tur var hade
jag håltimme så att jag kunde slinka förbi gymmet och köra....Just 
det, axlar.  För er som är nya till bloggen så hittar ni min träningssplit
här, dvs vilka kroppsdelar jag tränar på vilka dagar. Som titeln lyder så
är jag tillbaka på banan igen efter helgens bravader. Vägde in mig i 
morse på 72,5 kg och jag har väl inte tänkt att ha någon "fuskdag" 
förrän jag går under 72 kg. Bilduppdatering kommer nästa vecka. 
 
För övrigt så har jag en hel del intressanta topics som kommer
publiceras nu i helgen som ni förhoppningsvis kommer ha stor
nytta av, bla en hel del bra kosttips som kommer att hjälpa dig
att äta det du behöver. Ska även publicera mina dagliga 
kaloriintag och hur ni själva enkelt kan få en uppfattning om
hur många kalorier du bör peta i dig för att öka resp minska
i vikt. Jag tar hänsyn till de som "bulkar" fortfarande men 
kommer främst att rikta in mig på de som gör samma sak 
som jag, dvs. "Deffar". Ha i åtanke att det jag publicerar kan 
anses fel i vissa ögon. Jag utgår endast från det jag faktiskt 
har provat och ser att det har gett resultat. Jag skulle tex 
aldrig ge träningstips utan att jag provat det själv. Jag är ingen
expert vad gäller kost eller träning men jag tycker att jag har 
skaffat en bra grund för att hålla på med bodybuilding. 
Om du följer min blogg kan jag garantera att du i allafall kommer
lära dig någonting nytt! med de orden avslutar jag mitt inlägg, peace 
out!
 
Stay strong! 
Stay tuned!