Allmänt, Motivation 100%, 2013, 2014, Strenghthcamp, always strive to become the strongest version of yourself, apperell, biff, bli stark, blogg, bloggare, bulk, fashon, fitness, fitnessfreak, läsare, mode, never say you can't, shirt, simzore, stark, stark kille, starkare

Oväntade läsare!

Hej på er! 
 
Ska nu sätta mig ner och plugga lite. Innan det tänkte jag bara skriva ett inlägg.
Denna gång om er läsare. På juldagen var det hemvändarkväll i hemstaden 
Hedemora och till min förvåning mötte jag en hel del folk som sa som första
hälsningsfras: "tjena, jag läser din blogg!". Detta är verkligen kul att höra,
hade ingen aning att så många hemifrån läste bloggen.
 
Det roliga är att det också är folk som man inte känner igen som man får höra
det ifrån. Det är bara att tacka och ta emot och lära känna dessa människor,
som ofta är sport/fitness-intresserade vilket ofta leder till roliga konversationer.
 
Jag fick många kommentarer att de gillade min blogg för att den är så öppen,
för att jag säger vad jag tycker. Det har också varit grundtanken, att inte bara 
skriva när det går bra och skryta om hur bra jag gör ifrån mig (även om det 
har gått ganska bra nu på senare tid ;)) , jag skriver även om motgångar men
skriver också hur jag ska göra för att motverka dessa och fortsätta kriga på.
 
Så jag vill bara tacka alla er fina läsare, som gör min vardag mer motiverande 
och inspirerande. Jag hoppas även att ni finner min blogg motiverande, som 
också har varit en grundtanke hela tiden.
 
Som sagt TUSEN TACK! hoppas att ni ser fram emot 2014 lika mycket som 
jag gör! 
 
Stay strong!
Stay tuned!
Figur: Hoppas på ett 2014 med mycket gainss! ^^
#1 - - joel Olsson:

En sann knullare

#2 - - elias Nyström:

En sann jägare

#3 - - Du vet vem jag är ;*):

;0 får man chans på dig snygging!?

Svar: Absolut, köper grisen i säcken direkt! ;)
Simzore

#4 - - frida:

En sann knullare, jora höhö. :D
Blir bästa tränings-året hitills, nu KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR VIIIIIIII rååååååå! :D

Svar: hehe, jo mina vänner känner mig! ;) Tror jag säkert att det kommer bli Frida, går det bättre för dig i 2014 än 2013 så kommer det bli ett fantastiskt år! :D KÖ BA KÖÖÖR
Simzore

#5 - - Belieber:

Never say never

#6 - - Vlatko Milic:

Simon jag vill bara säga att du varit ett enormt stöd för mig sen jag kom ut ur garderoben. Gymkulturen är så macho inriktad men du lät mig vara med ändå, och nu kan jag äntligen visa upp lite muskler för min pojkvän. Puss och kram skumbanan!