Allmänt, Personliga framsteg 100%, 2013, god mat, jul, julbord, julfest, mat, mycket, mycket mat

Julen är över!

 Hej på er! 
 
Nu är julen i princip över och all julmat är nästan uppäten. Börjar bli ganska trött på julmat 
nu, haha! :P
 
 
 
Figur: En salig blandning! 
 
Firade julafton hos pappa och juldagen hos mamma. Blev alltså två julbord och båda två
hade mycket gott att bjuda på! kanske för mycket och för gott! ;)'
 
På julaftonsmorgonen var jag, syster, systers pojkvän, bror och pappa ner till gymmet och körde ett easyline-pass
som är en jäkligt jobbig träningsform med en blandning av kondition och styrka, not my cup of
tea om man säger så, haha! 
 
 
 
Figur: Gymmet bjöd oss alla på en julklapp, en shake med lite kosttillskott i! 
 
Fick lite användbara julklappar, bla en foamroller som är en sorts rulle som man masserar 
musklerna med. Precis vad jag behöver eftersom jag är så jäkla stel, speciellt i benen.
 
 
Figur: Foamroller! 
 
 
 Figur: Bror är duktig på att bygga torn! 
 
 
 Figur: Jag och Joel mätta och belåtna! ^^
 

Nu ska jag strax dra iväg och träna. Vart utgång igår så jag förväntar mig inte
att jag ska slå några nya personbästa men det ska bli skönt att få igång kroppen
igen efter julens fläskande! :P
 
Stay strong!
Stay tuned!