Allmänt, Motivation always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, bodybuilding, fans, fitness, fitnessfreak, frågor, motivation, stark, stark kille, starkare, träning

Uppiggande Mejl!

Hej på er! 
Sitter just nu och tentarpluggar, börjar bli rejält trött på att plugga om jag ska 
vara helt ärlig. ;)
 
Var tvungen att avbryta plugget och skriva det här inlägget dels för jag vill ta en 
paus men också framhäva en sak som gjorde mig väldigt glad! Fick ett mejl häromdagen
och rubriken löd "Från ditt största fan" och nej, det var inte min mamma som var
avsändaren! ;) jag säger inte namnet på personen men vi har haft tidigare korrenspondens.
Har inte träffat personen i fråga! 
 
När man ser en sådan rubrik så vill man ju genast öppna mejlet och se vad det står.
Jag blev minst sagt glad av vad som stod i mejlet och hon tackade för väldigt bra
tips både genom bloggen och via mejl där jag har svarat på frågor som hon haft ang.
träning och kost mm. Hon hade lite fler frågor om träning den här gången så jag svarade
glatt på dessa också.
 
Det känns grymt motiverande när man får respons för det man gör. Om jag kan 
inspirera personer med den här bloggen och i livet så mår jag bra. Sedan finns det 
kanske även läsare som bara vill följa min utveckling och det är helt okej det också! 
 
Tack vare detta mejl kommer ni nu få se en lite aktivare simzore i framtiden. Hoppas
att detta kommer att uppskattas och jag skulle mer än gärna svara på era frågor
ang. träning, kost, om mig, eller bara något annat allmänt. Det är bara att fråga på,
det finns inga dumma frågor! ;) 
 
skriv en fråga genom att kommentera eller skriv ett mejl till: [email protected]
så ska jag svara på den så gott jag kan.
 
 
 
Det är ni som håller mig motiverad! Love u all! <3 
:D
 
Stay strong! 
Stay tuned! 
#1 - - frida:

"Tack vare detta mejl kommer ni nu få se en lite aktivare simzore i framtiden". Okej wooow, nu känner jag mig verkligen uppskattad :D Kul att höra att du kan inspirera mig, och jag kan ge lite pepp tillbaka :D

Svar: haha, så sant! ni motiverar, jag inspirerar! :D
Simzore

#2 - - Super Söta Silver Sara:

You go Simon!!
Det ser alldeles för bra ut det där ;-)

Svar: haha bra nickname! ;) varför har inte vi setts på hela sommaren för? :P
Simzore

#3 - - Super Söta Sara:

Jag vet :( Jag har gått och blivit blyg. Jag är inte lika framåt som jag var på gymnasiet tyvärr. Jag har legat på stranden i arbetslöshetens skugga och blivit rätt van vid att andra jobbar och inte har tid. Vill du träffa mig så får nog du vara drivkraften i det hela ^^ Jag finns här i Borlänge och ska ingenstans så kika förbi när du kan eller ring hem mig till Hedemora.(Förvarna innan du kommer hit bara, vi har det så stökigt jämt :D )

Svar: hehe, ja på gymnasiet var det riktigt drag i dig! ;) det ska jag komma ihåg, vet inte om jag kommer hem något i höst men om jag gör det ska jag definitivt höra av mig! :) hur går träningen förresten? ;)
Simzore

#4 - - Sara:

Okej, ja gör så :)

Jag tränar lite hemma med KB( gör dock mest vanliga mark och knäböj med dem, de är mkt smidigare att ha hemma än tunga hantlar). De är tyvärr lite för lätta så måste köpa ett par nya, synd att de är så dyra. :P Annars så försöker jag cykla lite mtb. Ska köra lite cykel nu i september tänkte jag, sedan börjar jag springa till vintern. :) Min sambo kallar mig träningsnarkoman men jag vet inte ^^ Jag tycker att jag har legat på latsidan hela sommaren. Annars är det oftast lätta vikter jag kör med så det bygger inte så mkt tyvärr. Helst vill jag köra skivstång men det är alldeles för trångt hemma för en sån. Sen så är det väl som vanligt, svårt att ta sig till gymmet ;D
För dig går det bra antar jag :P Det ser då väldigt bra ut! Jag blir lite avis ;)

Svar: Hehe det låter ju jättebra! :) bara man gör någonting så är ju det perfekt, speciellt om det är någonting som man gillar. Vet ju att du cyklar mycket så det är ju perfa! :) hehe, tack så mycket, men det är en lång väg kvar till där jag vill vara! ;)
Hur går plugget förresten, har du börjat på maskin i år eller hur blev det?
/kram
Simzore

#5 - - Sara:

Ja, du kan väl ta och lära mig allt du kan om maskinteknik och trigonometri så ska vi allt se att det går bra ;)
/kramar!

Svar: Haha ja! det är bara att fråga på! :D /kram
Simzore