Allmänt, Träning 2013, arnold, gänget, härliga grabbar, middag, pump, schwarzenegger, taco friday, tacos

Träning snart!

Hej på er!
Sitter just nu och chillar, dricker lite kaffe, underbara kaffe <3. Har precis käkat min
sedvanlig frukost bestående av 3 hela ägg +2 äggvitor, två brödskivor och kvarg med
proteinpulver och flingor. Mums! det måste vara minst 50-55 gram protein i den måltiden
så det kallar jag en stadig frukost.
 
Hade en liten tacokväll igår med killarna, glömde tyvärr att ta bilder. Vi var 8 stycken och
jag trodde att 2,2 kg köttfärs skulle räcka till massa matlådor efteråt men allt tog slut, haha.
 
 Ska strax iväg och träna med en av kompisarna som var på middagen, har aldrig sett honom
träna på gymmet så det ska bli kul. Det är armdag för min del, en av mina favvodagar. Älskar
verkligen pumpet man får i armarna. Körde frivändningar igår så mina traps och ben är helt 
slutkörda!
 
 
 
Ikväll tänkte jag skriva en ny top 5 så...
 
Stay strong!
Stay tuned!