Helomvändning!

Hej på er! 
 
Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Har haft full upp med plugg. Hade en
tenta i torsdags och jag har två kvar! en imorgon som jag inte riktigt känner 
mig redo för men jag ska göra mitt bästa. Det är matte så det brukar ofta 
gå att klura ut det även om man inte kan. 
 
Figur: bulken på gång! 
 
Som rubriken lyder så har jag numera gjort en helomvändning, inom vad undrar 
ni säkert. Det jag menar är helomvändning i kosten. Målet är nu det motsatta
mot vad jag hade för någon månad sedan. Nu ska jag gå upp i vikt och äter därför 
så mycket jag bara kan. Hittills har jag dock inte gått upp något i vikt. Ligger runt 70-
71 kg. Det är fan konstigt att det ska vara så svårt att öka i vikt! ;)
 
 
Figur: sista bilden är 2 kycklingwraps, kycklingsallad med keso och till efterrätt blåbärspaj med glass! 
det ska va gött å leva som galenskaparna säger! ;)
 
Figur: Got to eat big to get BIG!
 
Detta är vad jag har ätit nu under veckan. Skulle väl säga att det är relativt clean.^^
Ibland måste man käka lite extra flott för att fylla på med kalorier. Gjorde en 
blåbärpaj som jag bjöd alla i korridoren på. De tyckte att den var riktigt god och
jag kan inte annat än att hålla med faktiskt, haha! ;)
Det blev dock lite kvar så jag har lite fika efter tentan imorgon! 
 
Det ska bli intressant hur styrkan kommer att te sig nu när man käkar som en 
sumobrottare! :P Förhoppningsvis kommer styrkan att öka och jag har ju en 
del mål att klara innan jul.
 
<120kg i bänk>
<200 kg i marklyft>
<140 + kg i knäböj>
 
Bänk-och-markmålen är spikade men jag är inte säker på vad jag ska ha för 
mål i böjen. Jag tänker köra så hårt jag kan och maxa så mycket som möjligt.
 
Det var allt för ikväll. Kommer väl troligtvis att vara upptagen igen tills på torsdag.
Får se om jag tar mig tid att blogga annars blir det på fredag, då jag för
övrigt har bjudit över lite vänner på middag. Det ser jag fram emot! :D Tills dess....
 
Stay strong!
Stay tuned!