Allmänt PR, fitness, plugga, tenta, trubadur, träning, ångest

Dags att göra ett urval?

Hej på er! 
Sitter just nu och pluggar, eller nja, tekniskt sett så skriver jag ju blogg nu. Vi kallar
det en liten paus från plugget ;) . Ska dra och träna om ett par timmar, förhoppningsvis
blir det PR i marken.
 
 
Figur: trubadur!
 
Imorse kom det en trubadur och ställde sig nedanför mitt korridorsrum och började
spela. De tränade nog inför nåt uppträdande för n0llan ikväll. Blir kul med lite nytt
folk i skolan nu. Nollningen kommer hålla på i två veckor så under den tiden kommer
det i allafall vara mycket fart ute på campus. 
 
Figur: har inte plats....
 
Har märkt att jag har samlat på mig lite för mycket skor nu. Känns som att det är 
dags att göra ett urval och slänga resten. Det tråkiga är att alla skor är hela och alla
har ett syfte. Men jag får sluta med min separationsångest och bara slänga skiten!
 
Har möte med studentambassadörerna ikväll också, blir första gången som jag
träffar alla mina arbetskamrater och jag tycker att det ska bli jättekul. Vi ska planera
lite vad vi ska göra under året och få ett ansvarsområde. Hoppas verkligen att jag 
får gymmet att ansvara för. D.v.s. promota gymmet och få så många nya studenter 
dit som möjligt. 
 
Kommer mer uppdatering ikväll...
 
Stay strong!
Stay tuned!