Allmänt, Motivation, kosttillskott always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, body, bodybuilding, fitness, fitnessfreak, gymgrossisten, stark, träning

Dagens leverans!

Hej på er! 
 
Gick inte så bra som jag hade velat idag på gymmet. Var ett tag sen jag
körde tungt i knäböjen nu när jag tänker efter och det märktes att man var
lite ostabil. Gick upp till 110kg och körde femmor men det var verkligen på
gränsen att jag klarade det. Kände också att ryggen var öm sen i måndags
så jag var tvungen att inse att även jag har perioder då man inte presterar
som man ska. Det är dock okej, allt går i cykler, det är så det fungerar
i naturen.
 
sommaren får ge vika för vintern och det kändes lite som att jag fick ge vika 
för vikten idag. Men jag är lugn för jag vet att min sommar kommer tillbaka! ;)
 
Figur: Välkommen hem, nu är du i trygga händer! 
 
 
Jaja, nog med metaforer, eller undanflykter. Kalla dem vad ni vill. Var iväg till 
posten och hämtade ut mitt paket som kommit från gymgrossisten.
 
Det är alltid julafton när den typen av paket som kommer, även när man vet vad 
det är i när man har betällt grejerna själv! ;)
 
Figur: OOH YEAH! 
 
Äntligen fick jag hem lite mer bars, har faktiskt saknat dem en del nu när jag har
pluggat. De är ett väldigt bra mellanmål tillsammans med en protein-shake!
Har även saknat vanilj-proteinet att ha i kvargen. Det är gott med choklad också
men det är kul att variera. 
 
Sedan köpte jag lite multivitaminer och omega-3 som jag har hemma men jag brukar
alltid se till att ha ett lager hemma! 
 
Ska komma igång med top 5 igen, bla hur man håller sig motiverad och mest
prisvärda kosttillskotten.Så.....
 
Stay strong!
Stay tuned!