Personliga framsteg diet, förkylning, kämpa, sjuk, tufft, tungt, ungt, uppdatering, vilja

Uppdatering!

Hej på er!
Jag ber om ursäkt att jag inte har skrivit på några dagar. Har legat i halv koma sen i 
torsdags. Jag har mått rikigt piss och jag hatar faktumet att jag måste hålla mig borta 
från gymmet tills jag känner mig frisk. Nu känns det sådär men har fortfarande ingen 
röst och det gör ont att svälja. inte optimalt för en muskelbyggare att varken kunna 
träna eller äta... Suck.
 
Man har ju aldrig en sjukdom inplanerad i sitt schema och det är jobbigt när det tar ett
tag innan man blir frisk. Jag är alltid en optimist och tror att man ska vara helt återställd
på någon dag men just nu känns det ganska tufft. Men jag ska hålla huvudet högt och 
fighta bort den här parasiten så fort som möjligt.
 
Figur: Veckans uppdatering. Kanske ett steg bakåt, eller stillastående pga förkylning.
 
Även om jag bara har tränat två gånger den här veckan och fuskat lite med dieten så
lägger jag ändå upp en uppdatering eftersom jag vill visa att även jag gör steg bakåt.
Jag vill dela både medgångar och motgångar med mina läsare och hoppas kunna ge 
inspiration till de som känner att de upplever samma motgångar. Tillsammans kan 
vi ta oss igenom dessa och komma ut starkare på andra sidan.
 
Stay strong!
Stay tuned!