Practical Joke!

Hej på er! 
För några dagar sedan kom min polare fram till mig och sa: "Jag ska göra ett practical joke på dig! :D"
och jag svarade: "okej....?". Det är ju inte ofta man säger att man ska göra ett skämt innan, men
min kompis har väldigt svårt för att hålla saker hemligt! ;)
Figur: Min gode väns practical joke...Hämnden är ljuv! :D
 
Någon dagar senare ser jag den här bilden hängandes på universitetet!!! inte bara i ett exemplar....utan
flera på samma ställe. Kompisen sa att han hade hängt upp dem på anslagstavlor över hela universitetet!
 
Ett rätt kul skämt ändå måste jag säga. Han la upp mitt telefonnummer på lappen men än har jag inte 
fått något svar... ;) . Folket kanske tycker att erbjudandet är för dyrt....eller för bra för att vara sant ;)
 
Nu måste jag hitta på något för att hämnas bara...förslag någon? :P
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - maria:

En kontaktannons kanske? :-)

Svar: haha, bra förslag! det tackar jag för ;)
Simzore