Allmänt, Motivation 2013, alkohol, chill, fest, grill

Att man aldrig lär sig!

Figur: Första grillningen för i år...good as fuck!
 
Hej på er! 
då sitter man i samma sits som för typ 2 veckor sen...bakis och allmänt slö. Men det är
sånt man får leva med om man är ute på nattliga bravader. Som vanligt blev det mer dricka 
än vad det var tänkt, killarna jag umgås med vill att man ska dricka så mycket som möjligt
och "fucka ur". Jag tror dock att jag klarade mig undan någon större skandal. Jag vaknade i 
allafall upp i min egen säng, vilket är ett gott tecken! eller!? ;)
 
Figur: Chilldrickande med härliga grabbar!
 
Hade askul igår, grillning med ett härligt gäng på kvällningen tills solen gått ner. Sen bar det 
iväg på förfest och efter det vidare till studentfest på kårhuset. Som tur är har jag ledig dag idag,
ingen träning alltså. Är hur seg som helst. Men imorgon blir det nya tag och då blir det att
attackera kroppen från alla tänkbara vinklar. Den är chanslös!!!!
 
Nu är det bara 5-6 veckor kvar killar och tjejer, till beach 13' alltså! Dags att svettas lite och visa dig själv och
andra att du klarar att pressa din kropp till max. Inne i varenda en av oss finns en drömkropp som
bara väntar på att få komma fram. Det är bara att börja gräva och karva, det första spadtaget är ofta det svåraste men den som har tålamodet och engagemanget kommer slutligen få resultaten man eftersträvar.
 
"Everyone is beautiful, it's just a matter of courage and commitment to show your beauty that lies within!"
 
Stay strong!
Stay tuned!